شرایط بازگشت محصول و بازپرداخت ما چیست؟

اولین هدف ما رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا ۷ روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان ما تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط برگشت کالای مدنظرشما را کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغازمیشود. مشتریان عزیزشهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور ازطریق همان پست ارسالی ،برای مابرگشت خواهند داد. فقط برای شهر تهران، امکان جمع آوری کالای بازگشتی در محدوده زمانی مجاز برای کالاهای مجاز، توسط سرویس حمل ما وجود دارد. به این منظور، از طرف تیم ارسال باشما برای هماهنگی زمان تماس خواهندگرفت. لطفا توجه داشته باشید تیم تخصصی فنی دلیل برگشت کالارا پس از دریافت بررسی خواهد کرد. اگر مشکل ایجاد شده به دلیل استفاده نادرست کاربر باشد،کالا به شما برگشت داده می شود. اگر مشکل ایجادشده از دستگاه یا کالای دریافت شده باشد به انتخاب شما یا کالای سالم ارسال خواهد شد و یا طبق تایید تیم تخصصی فنی مبلغ به حساب شما برگشت داده خواهد شد. شما هنگام ثبت سفارش می توانید آدرس تحویل مرسوله را وارد کرده و یا آن را تغییر دهید. آدرس تحویل به همراه وزن مرسوله و نوع سرویس حمل، تعیین کننده کرایه حمل شما می باشد. کرایه حمل ممکن است با توجه به آدرس تحویل شما تغییر کند. برای مثال تحویل در شهر تهران با تحویل در شهریار کرایه حمل متفاوتی دارد.پس از ارسال کالا، کارشناسان ما کالای بازگشتی شما را جهت صحت کالای برگشت داده شده، بررسی خواهند کرد.

کدام کالاها قابل بازگشت نمی باشند؟

لطفا موارد زیر را در بازگشت کالای خود رعایت فرمایید:

  • در صورتی که بسته بندی کالا باز نشده باشد،فقط تا ۷روز از زمان تحویل قابل برگشت می باشد.
  • درصورتی که کالا معیوب باشد،تا ۷روز از زمان تحویل، تیم تخصصی فنی ما مشکل احتمالی را،بررسی می نماید و مراتب لازم جهت تعمیر، تعویض و یا تایید برگشت مبلغ کالا را به واحد مربوطه اطلاع رسانی خواهد کرد.
  • پس از بازه ۷ روز، هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکل ایجادشده پذیرفته نمی شود و شما می توانید فقط از طریق شرکت گارانتی پیگیری نمایید.
  •  مشتریان عزیز ،لطفا در انتخاب سایز ، رنگ ، برند سفارش خود دقت فرمایید . پیشنهاد می شود قبل از ثبت سفارش تمام اطلاعات مربوط به کالای مدنظر خودرا مطالعه فرمایید و سپس اقدام به خرید نمایید.
  • هر نوع کالا را درصورت تغییر نظر شما و با رعایت موارد گفته شده ، طی ۷روز از شما مشتری عزیز پس خواهد گرفت. درصورت هرگونه سوال با تیم خدمات مشتریان تماس بگیرید.

آیا می توانم کالا را ۷ روز پس از دریافت بازگشت دهم؟

خیر، متاسفانه پس از ۷ روز کالا قابل بازگشت نیست.

کالاهای بازگشتی کجا باید ارسال شوند؟

مشتریان عزیزشهرستان لطفا کالای خودرا از طریق همان پست ارسالی به یکی از نشانی های زیر به تناسب نزدیکی برگشت دهند:

دفتر تهران: خیابان امیر آباد (کارگر شمالی) – بالا تراز پمپ بنزین –نبش خسروی – پلاک ۸۹ – واحد۶ -کد پستی ۱۴۱۳۶۵۳۱۴۸
دفتر منطقه ای شمال: آمل-شهرک صنعتی امام زاده عبدالله-فاز یک-مرکز خدمات فناوری وکسب و کار-طبقه ۲-واحد ۴ ، تلفکس: ۳-۴۴۲۰۴۳۲۱-۰۱۱

چگونه می توانم وضعیت کالای بازگشتی خودرا پیگیری نمایم؟

هر لحظه که خواستید می توانید با تیم مشتریان ما جهت پیگیری کالای خود تماس بگیرید.

روند ارزیابی کیفیت کالای بازگشتی چقدر طول می کشد؟

شما برای ردیابی بسته هایی که از طریق پست پیشتاز ارسال میکنید میتوایند به آدرس http://itemtracking.post.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد رهگیری که از طریق تیم مشتریان ما به ایمیل شما ارسال شده ، وضعیت دریافت کالای خود را ملاحظه کنید. فرایند بازگشت کالا و بازپرداخت هزینه پس از دریافت کالا توسط ما بین ۲ تا ۴ روز کاری طول خواهد کشید. به خاطر داشته باشید به محض تایید تیم ارزیابی امکان بازگشت کالا به انبار یا هزینه امکان پذیر میباشد.

آیا شرکت پایش سیستم مهر هزینه حمل کالای بازگشتی را پرداخت می نماید؟

به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد مبنای پرداخت هزینه های بازگشتی برچسب الصاقی پست پیشتاز روی جعبه می باشد.

اگر کالایی ناموجود باشد، آیا می توانم سفارش دهم که برای من تهیه کنید؟

ما همیشه دوست داریم که نیازهای شما را برآورده کنیم و حتماً اگر مشتریان ما نیازهای خودشان را به ما منتقل کنند خوشحال خواهیم شد. همکاران ما در بخش تأمین همواره در حال تلاش برای مهیا کردن سبد بزرگتر و متنوع تری از کالاها برای شما هستند و شما می توانید با همکاران ما با شماره ۸۸۳۵۱۰۵۸- ۰۲۱ و یا با آدرس ایمیل info@imsiran.ir تماس بگیرید.

چطور از موجود بودن یک برند یا کالای خاص مطلع شوم؟

می توانید با جستجو در صفحه اصلی فروشگاه، برند یا نام کالای مورد نظر خود را جستجو کنید و یا با تیم خدمات مشتریان ۸۸۳۵۱۰۵۸ – ۰۲۱ تماس گرفته و یا درخواست خود را به آدرس info@imsiran.ir ارسال نمایید.

چقدر طول می کشد که محصولات جدید را وارد سایت کنید؟

نهایت تلاش ما به روز کردن هر چه سریع تر محصولات در سایت می باشد.

چطور پیشنهاداتم رابه شما اطلاع دهم؟

چون اولین هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز می باشد، با آغوش باز پذیرای شنیدن نظرات شما هستیم.شمامی توانید نظرات خود در مورد محصولات موجود در سایت را در بخش نظرات کاربران در پایین هر محصول بنویسید و یا می توانید نظراتتان را از طریق ۸۸۳۵۱۰۵۸ – ۰۲۱ و یا به آدرس  info@imsiran.ir ارسال نمایید.

کالای در سبد خرید من در حال حاضر در سایت موجود نمی باشد. آیا انجام این کار به معنای رزرو کردن کالا نیست؟

با وجود اینکه نهایت تلاش ما بر اینست تا تمام کالاهای موجود در سایت موجود باشد اما چون کالاهای محبوب زودتر بفروش میرسند پس امکان این نیز وجود دارد که دیگر مشتریان کالای مورد نظر شما را خریداری کرده اند و متأسفانه امکان رزرو در سبد کالا ممکن نمی باشد.

آیا فروشگاه صحت گارانتی های کالاهای خود را تضمین می کند؟

فروشگاه فقط کالا با گارانتی های اصیل را به فروش می رساند و اصالت آن ها را تضمین می کنیم. تمام کالاهای ما از تأمین کنندگان معتبر تأمین شده و اگر در هر زمانی با کالای بی گارانتی مواجه شدید از شما سپاسگزاریم که آنرا به تیم خدمات مشتریان بامیلو از طریق ۸۸۳۵۱۰۵۸ – ۰۲۱ و یا آدرس ایمیل  info@imsiran.ir اطلاع دهید.

آیا در این فروشگاه کالای دست دوم نیز به فروش می رسد؟

تمام محصولات فروشگاه نو، اصیل و دارای گارانتی معتبر می باشند. ما سلامت و نو بودن کالای خود را نزد شما تضمین می کنیم.

من چطور می توانم کالای خود را در سایت شما به فروش برسانم؟

شما میتوانید از لینک قسمت همکاری با ما استفاده نمایید.

من کالایی را در سایت شما پسندیده ام و مایل به خرید آن هستم. برای خرید باید چه مراحلی را طی کنم؟

ازانتخاب شما سپاسگزاریم. ابتدا وارد قسمت ورود یا حساب کاربری شوید. پس از وارد شدن با نام کاربری و رمز عبور خود گزینه افزودن به سبد که در پایین هر کالا درج شده را انتخاب نمایید و پس از انتخاب تعداد مورد نیاز و چک کردن اطلاعات، گزینه ثبت سفارش را انتخاب نمایید. آدرس و نوع پرداخت خودرا کنترل کرده و گزینه ثبت نهایی سفارش را بزنید. تیم خدمات مشتریان ما در اسرع وقت برای پیگیری سفارش و هماهنگی تحویل با شما تماس خواهند گرفت.